maandag, oktober 06, 2008

WOW!!!

Wat een geweldig weekend. Zaterdag en Zondag ben ik naar het fairy tail weekend van Paper & Pictures in Doorn geweest, fantastisch. De locatie alleen al. Kasteel Beukenrode in Driebergen:


My minds Eye mini book een workshop gegeven door Jody Hunt:


Jody die het geweldig vond dat Yvonne niet deed wat er in de beschrijving stond maar alles net ff anders. Ze was helemaal out of de box!!!
De groep die de workshop Bobbins and Fabrics van Monique volgde:Even poseren


Een prachtig boek van stof en een beetje papier gemaakt aan een oud amerikaans spoel.





Het Amy Butler Book van K&Company gegeven door Lynette Carrol.



Deze keer veel tips over het inplakken. Geen stempels of inkt deze keer maar wel heel mooi.


en ook nu weer ff op de foto.....


En als laatste een enkele workshop (de andere waren allemaal dubbele) maar zeker niet minder leuk. De workshop Clean en Simple ook weer door Monique gegeven. Een boekje van chipboard, opgepimpt met zilver wit en glitter.

Deze tekst uit het boekje Clean en Simple zegt eigenlijk alles over dit weekend.

Truike en Team het was Super, ik heb genoten en op naar de volgende keer!!!!!!!!

5 opmerkingen:

Patrice zei

Amaai dat moet een super weekend zijn geweest... En je maakte heeeeeeeel mooie dingen PROFICIAT!

Grtjs Patrice

Anoniem zei

Gave dingen heb je gemaakt!!! Volgens mij was het weekend wel geslaagd! :)

Paulien zei

Dat ziet er supergaaf uit, wat zul je genoten hebben van alles!

Anita zei

Owwwwwwwwww dat fairy-tailweekend moet echt een sprookje zijn geweest.
Gaaf zeg, een heel weekend lekker aan de hobby :)
Mooie dingen heb je gemaakt zeg.

Anoniem zei

Beloofd is beloofd, ik heb meteen de computer aangezet toen ik thuis kwam... Maar het ziet er echt heel gaaf uit, super hoor...Manita en ik komen in juni ook, dat weet ik nu wel zeker....

Groetjes en tot de volgende keer...
Claudia