zondag, mei 04, 2008

Berlijn

Zo, daar ben ik weer. We zijn er lekker ff tussenuit geweest. Een dag of 5 hebben we Berlijn onveilig gemaakt. Met 4 volwassenen en 5 kinderen (allemaal meiden, van 7 tot 13 jaar) hebben we wat afgesjouwd van het ene oude gebouw naar het andere.
Heel mooi, lekker weer gehad, dus verschillende terrasjes aangedaan.
En weer een ervaring rijker uiteraard.
De foto's komen nog, lukt me nu even niet in mijn labtop om ze kleiner te maken.
Ik heb er wel genoeg om weer een boekje te vullen!!!! Dus nu nog de tijd om het te maken......

1 opmerking:

Anita zei

Ohhhhhhhhhhhhhh ginne wonder........ik docht al, wor isse toch ergus??!!??!! Had je al gemist in bloggerland hihi.
Maar een leuke tijd gehad dus, das altijd leuk om te horen.
Ben heel benieuwd naar je boekie!!!
Ja die tijd.... die tijd..... de dagen moesten 1x zo lang zijn he.
Fijne zondag, groetjessssssss