zondag, juni 26, 2011

Weekendje weg....

Afgelopen weekend met een gezellig stel "meiden" (36 tot 71 jaar) weg geweest. We hadden een huisje gehuurd op het erf van een errruuug mooie boerderij en het huisje deed er zeker niet voor onder hoor.
We hebben lekker geshopt in Etten-Leur en Breda en heerlijk gegeten bij de Soete Inval in Zundert.
Kortom een erg gezellig weekend, wat weer veel te snel voorbij was natuurlijk.






ons huisje b&b Op de Waarft


De Prachtige boerderij......




Het heerlijke toetje bij de Soete Inval





Het winkeldagje in Breda was erg waterig....maar we hebben het samen toch erg gezellig gehad.

Op zoek weer naar iets leuks voor volgend jaar.
Iemand nog tips voor een leuk " weekendje" met 1 overnachting in een b&b met een gezellige stad in de buurt om te shoppen, niet te ver rijden van Oeffelt/ Eindhoven? Maastricht, Den Bosch en Arnhem hebben we al gehad........

Groetjes Lisetta

4 opmerkingen:

Yvonne zei

Ziet er erg lekker en gezellig uit! Zulke weekenden gaan altijd te snel voorbij. Maar van de andere kant, dan betekent het ook dat je het naar je zin hebt gehad.
Groetjes van Yvon

jolande zei

Ja, Breda is top (ik ben er geboren en getogen) en zo te lezen hebben jullie het HEEL gezellig gehad... Tip voor volgend jaar..Deventer!!
Groetjes Jolande

Sonja zei

Hee klinkt als een erg leuk weekendje! wat tips betreft zou ik weer Breda bezoeken, er is daar nog zoveel leuks te regelen! Zelf ben ik afgelopen jaar naar het museum, breda barst en hotel de klok geweest, echt een aanrader! Breda heeft genoeg te bieden voor een hele week lijkt wel.

Michdejongg zei

Het lijkt op een heel gezellig weekendje Breda als ik dit zo lees. Ik ben zelf gek op Breda en boek dan ook regelmatig een hotelovernachting in de buurt ervan. Lekker shoppen, eten en drinken, maar ook de mooie natuur in de omgeving zijn grote pluspunten voor mij om elke keer weer erheen te gaan. Leuk om het ook zo eens van een ander te lezen.