zondag, mei 09, 2010

Bonjour,

Ja hoor we zijn er weer. Ik heb het gevoel dat we een kleine vierdaagse hebben gelopen afgelopen vakantie. 3 dagen eurodisney en 2 dagen de stad Parijs in. Natuurlijk ook naar de eifeltoren.....erg mooi....alleen jammer dat ie zoveel ingepakt zit.
Even de winkels in op deze beroemde straat natuurlijk.
Samen op een prentje, al moest ik 'm wel goed vasthouden.....dit was té burgerlijk volgens mij.

Onze dames hadden er minder moeite mee, maar ja die mochten dan ook met Mickey op de foto.
We hebben genoten, alleen niet van het weer. Er waaide, net als hier heb ik begrepen, een ijskoude wind. We hebben ons elke dag flink aangekleed en zijn natuurlijk toch op pad gegaan. Parijs is een erg mooie stad, we hebben lekker op een terrasje gegeten toen het zonnetje even doorkwam en met een terrasheater op ons gericht, dat is het idee wat ik van Parijs had. Kleine terrasjes en gezellige winkeltjes tussen al die mooie oude gebouwen. Geweldig.....

2 opmerkingen:

Anita zei

Dat is nog eens een sportieve vakantie!!! Lopen, lopen en nog eens lopen :)
Maarja, je moet wat hè als je vanalles wilt zien.
En als ik het zo bekijk hebben jullie het wel goed naar de zin gehad. Mooie foto's.

Anoniem zei

haaalllooooo,

de vakantie in parijs was echt superleuuuuk!
we gaan snel weer naar DISNEYLAND PARIS!



kusjessss jenny!