zaterdag, september 12, 2009

Mijn God....

wat een puinhoop..... We zijn afgelopen woensdag begonnen met slopen. Onze oude badkamer achter de keuken wordt samen met de keuken een nieuwe mooie grote keuken. (nu zie ik dat nog ff niet maar dat moet vast goed komen). 1,5 groooooote container puin is er uit gekomen. En nog steeds zijn ze aan het hakken met zo'n super breekhamer. Sjonge dat er zoveel puin uit een huis kan komen. We hebben zolang een keuken in onze leegstaande winkel (die aan het huis vast zit) gemaakt en ik heb daardoor nog wel een beetje het campinggevoel. Heel gezellig hoor, want ja inrichten vind ik geweldig om te doen, dus dat is goed gelukt.
Ik zal er eens wat foto's bij doen. Als je het leuk vind om een beetje te volgen waar wij nu onze dagen mee doorkomen dan kijk maar .....zo zag het er uit voor we begonnen. Op de foto lijkt het nog heel wat, maar.....de afzuigkap was kapot, de vaatwasser had het begeven, 1 van de 4 gaspitten deed het bijna niet meer, het blad begon dik te worden en de kastjes bladderen af (plasticfineer). Toen we thuis kwamen van de vakantie was de koelkast ook overleden dus wij vinden dat we die nieuwe keuken dubbel en dik verdiend hebben. Deze keuken zat er in toen we het huis 13,5 jaar geleden kochten en hij is waarschijnlijk een jaar of 15 oud. Hij heeft zijn diensten bewezen. Gedeeltes er van hebben we nog zolang als noodkastjes in de winkel staan. Doet ie nog een keer dienst...ongelooflijk.
Een beetje van aaaaaallllll het puin wat we voorbij hebben zien komen de afgelopen dagen....
En zo ziet het er nu uit, wat een meuk he? Die sterke man die daar aan het hakken is op een net ontdekte verstopte muur in de grond is mijn TWAN (haha).
Dit is onze keukenzithoek in de winkel zolang, kei gezellig. Dit weekend hadden we 3 logeetjes, de meiden van Twan zijn zus en het was een gezellige boel zo met z'n allen...
Jullie horen weer....

Groetjes..... Lisetta.

Geen opmerkingen: