maandag, april 06, 2009

Zeist, mijn aankopen.

Wat was het gezellig he? Wat een drukte, wat een prachtige kramen met prachtige spullen uiteraard. Eigenlijk een walhalla voor ons stempelaars. Alle mooie spullen waar je normaal het land voor afreist of je bestellingen aan huis laat bezorgen, allemaal op 1 plek, met ook nog de mensen die je passie delen. Wat willen we nog meer????
Ik ben me dan ook lekker te buiten gegaan. Leuke spullen gekocht. De prachtige sheet van Art Specially, ik had even de laatste maar hoorde dat er later nog nieuwe binnen gekomen zijn. Gelukkig want je steunt er een goed doel mee en je gunt toch iedereen zo'n mooie sheet....
Ook nog wat dingetjes als plak, doezelaars, een paar magnolia's, tiles van Tim Holtz en ook de wijzertjes van Tim.
Verder een aantal mooie nieuwe sheets van Louise. Waar het overigens ook goed druk was, een prachtige stand hoor en ook het boekje gesigneerd door Louise herself!!!

We hebben 1 workshop kunnen doen bij Karin, die heel leuk én leerzaam was en nog 1 make and take bij een stand met distress inkt. Verder is het ons niet gelukt een plaatsje te bemachtigen. Het was of een behoorlijke tijd achter de stoelen staan of winkelen, wij kozen voor het laatste. Vooral omdat ik met 4 dames was die al dit moois bij elkaar voor de eerste keer zagen en ik vrees nu ook met het virus besmet zijn. (sorry dames als jullie dit lezen, er is géén antibiotica tegen) We hebben ons dus prima vermaakt en zien nu al weer uit naar volgende keer.......

3 opmerkingen:

Godelieve zei

Ah, je hebt ook goed je best gedaan :)
Super beurs!!

Anita zei

Ja het was inderdaad heel erg druk.
Heb zelf aan geen een workshop deelgenomen. Had ook geen zin om staan te wachten.
Maar aan je inkopen te zien heb je inderdaad een heel geslaagde dag gehad.
Veel plezier met je nieuwe aanwinsten.

Annemarie zei

Hoi Lisetta.

Zo te zien heb je goed geshopt....welke dag ben je geweest? Ik ben de zondag geweest en het was verry gezellie.(al ben ik geen echte stempelaar) maar de tas was goed gevuld toen ik naar huis ging. Wanneer zien we ons weer bij manita? Het is al zo lang geleden....Groetjes van annemarie.