zondag, maart 08, 2009

Creatief

Vandaag weer eens lekker creatief geweest. Vanavond gingen we uit eten voor ons Pap die 69 is geworden en van tevoren hebben we lekker zitten kneuteren thuis. Ik aan de stempel dus.
Voor een project van de Angels over Dogs (weet je nog dat ik om een stempelafdruk vroeg) heb ik dit kaartje gemaakt. Het is lastig om een leuke hondenstempel te vinden. Kattenstempels heb ik genoeg dus ik heb er deze draai aan gegeven. Met dank aan Monique die me voorzag van wat typische dog embellishments. Het is een sheet waar ik de letters en de plaatjes op gemaakt heb en op het papier eronder is de kat gestempeld en ingekleurd.
Deze sps heb ik voor Nancy gemaakt voor de maand Maart.
Een kaartje voor bij een project. Zo leuk om met stofjes en gesso te werken....

En nog zomaar een kaartje.


4 opmerkingen:

Annes Art zei

Zo jij bent weer goed bezig geweest!!Prachtige werkstukken Lisetta!!

Monique zei

Zo, had eindelijk eens tijd om op je blog te kijken. Ik had je een hele tijd geleden in de winkel van Yvonne gezien... Leuk, iemand in de buurt die stempelt!Zie je niet veel. Kom ook eens op mijn blog kijken als je wilt...
groetjes,
Monique

Anita zei

Hoi Lisetta,

Zo jij hebt goed je best gedaan. Keileuk.
Ennuh...nog gefeliciteerd met je vader.
Ziet er heel gezellig uit op het feestje.

Paulien zei

Hey Lisetta, proficiat nog met je pap!
Ennehhh dat "honden-kattepootje" met Mica-sheetje en embellishments is ontzettend leuk!
Heb het project hier sinds vanmorgen liggen want het was dus een Angel-houdproject voor mij!
Ook het kaartje is schattig, dat kreeg ik er bij van je!