woensdag, februari 11, 2009

Yesss it's mine....

Ja hoor, ik heb mezelf eens verwend. Al langer wilde ik een goed fototoestel, ons toestel op de zaak is aan vervanging toe en nu kunnen we doorschuiven, maar wat is dat moeilijk zeg. Nu heb ik laatst met Klaartje over haar toestel gesproken, want haar foto's zijn altijd super scherp en ik mocht het zelfs even vasthouden en er een foto mee maken. Ja je snapt het al, toen was ik overstag. Dus....omdat ik bijna (nog maar een paar weekjes hoor) jarig ben, heb ik mezelf dit prachtige toestel kado gedaan. Ik heb er vandaag al vanalles mee uitgeprobeerd en ben er tot nog toe heel tevreden over!!! De foto's hieronder van het project om te houden zijn er ook mee gemaakt. Ze zijn echt super scherp!!!!

Dit is ie dan, mijn nieuwe aanwinst.....


P.s. ik wil nu niet zeggen dat ik nu net zo goed foto's kan maken als Klaartje, nee hoor dat zeker niet, maar aan het toestel zal het in ieder geval niet meer liggen.......lol.

1 opmerking:

Anita zei

OHHHHHH wat zullen er veel foto's op je blog geplaatst worden!!!
En inderdaad, het zijn haarscherpe foto's.
Leuk boekje wat je hebt gekregen.
Je voelt je zeker al een beetje jarig :).
Veel plezier met fotograveren.