zondag, februari 08, 2009

Gepimpt!!

Tijdens de laatste Hooked dag bij Special Memories in Venlo kregen we van Manita dit houten kistje. Haar vraag was om het voor 1 maart "gepimpt" aan haar te laten zien en dan konden we nog iets winnen. Zo is mijn kistje geworden. ik heb er een naaikistje van gemaakt.
Door Natasja's blog ben ik geïnspireerd om de bloem te maken. De klosjes zullen de Stamping Angels wel bekend voorkomen, daar heb ik al eens een kadootje mee gemaakt.
Verder heb ik veel oude dingetjes gebruikt. oude knoopjes op een kaartje, haakjes, drukkertjes en alles in de blauwe kleur gehouden. In het flesje heb ik kleine koperkleurige speldjes zitten.
De randen van het kistje heb ik "oud" gemaakt met distress inkt. Alles zit ook echt vast want het is de bedoeling dat ik het kistje ook ga gebruiken, dus dat is dan wel zo handig.
De binnenkant is ingericht met klosjes met lint en kant, nog meer kaartjes met knoopjes en drukkertjes, losse knopen, stukjes stof die over waren en een stoffen centimeter.
Is het geen plaatje? Ik vind 'm zelf kei mooi geworden. Gisteravond nog tot 1.15 uur aan gewerkt. (moest Jenny toch nog ophalen van de pronkzitting waar ze moest dansen met de dansgarde)




6 opmerkingen:

Anita zei

JAAAAAAAA hij is zeker mooi geworden.
Superleuk.
Wat een verschillende creaties worden er mee gemaakt he, keileuk.

Godelieve zei

Leuk om al die kistjes te zien. Het is prachtig geworden! Doet me aan mijn oma denken :)

Paulien zei

Wat issie gaaf geworden!!!! Die wil ik hier wel hebben staan:-)

Natasja Cats - Verbeek zei

gaaf joh! Echt heel mooi geworden :)

Klaartje zei

Super!!! Erg leuk! Er komen hele mooie dingen tevoorschijn bij die kistjes! :)

Miranda zei

Hij is mooi geworden.