maandag, april 07, 2008

ART SPECIALLY EVENT IN ZEIST
Zo eindelijk ff rust om te bloggen.

Druk weekend gehad.

Zaterdag naar de beurs in Zeist geweest, weer veel stempelaars ontmoet, kei gezellig, veel stamping angels, alhoewel sommige telkens kwijt waren voor iedereen???

Dit zijn mijn aanwinsten, ik ben gezwicht voor een paar Magnolia stempels. Ben eigenlijk niet zo van het cute maar een paar moet kunnen, het paard voor onze Robin, die op paardrijden zit en de stoere meiden had Jenny uitgekozen samen met het katje.

Zelf ben ik helemaal in mijn sas met het molentje van Tim Holtz. daar kan ik lekker mee aan de slag.

1 opmerking:

Anita zei

Oohhhhhhh het lijkt wel Sinterklaas!!!
Ben benieuwd wat je allemaal gaat maken met je nieuwste aanwinsten!!!
Misschien een idee voor je om eens mee te doen met de uitdaging van de Crazy Amigo's, heel toepasselijk deze keer!! Iets maken met je nieuwste aanwinst(en).
Veel plezier ermee.