vrijdag, maart 07, 2008

Aan de stempel

Hier nog een paar kaartjes die ik de afgelopen week heb gemaakt voor twee projecten van de Stamping Angels, voor wie dat zeg ik natuurlijk nog niet....


Dit is een label wat ik gemaakt heb voor een vriendin die een kadootje aan iemand wilde geven.
of ik misschien een idee had om 2 mooie stukjes zeep uit Israël op een leuke manier in te pakken met een leuk kaartje er aan. Dat is nou net wat ik leuk vind om te doen. Een label maken.
De letters SOAP zijn er opgestempeld met een foamstempel (laatste aanwinst van de creatie) met verf en de swirls zijn van grijsboard, geverfd en nog met distress inkt bewerkt, dat ik volgens mij op de foto niet echt goed te zien. Kleine randjes plakband uit de laatste get inspired kit er op en het is weer een mooi geheel
Op de achterkant staat een aribische tekst (van die hele mooie krulletters waar je echt niets van kunt lezen) wat voor een zeep het is en wat de ingrediënten zijn. Heel origineel zo'n kadootje.

Dit is het geworden.... zo'n kadootje zou ik ook wel willen krijgen jij niet? Dus de volgende keer als we weer samen knutselen gaan we zoiets maken om gewoon ergens leuk neer te zetten, zo enthousiast waren we allemaal. Het steekt aan......


Geen opmerkingen: