woensdag, november 21, 2007

Gisteren hadden we weer een meidendagje. Met ons mam, m'n zus, tante en Nichtje, lekker een dagje naar Arnhem geweest. Heerlijk geshopt. En gelachen natuurlijk.
Een hele leuke stad met allemaal leuke woonwinkeltjes. Pot en Mand, Life Style en mijn favoriet Riviera Maison. Daar ben ik me even te buiten gegaan. Bovenstaande lampjes van armeluiszilver (zoals ze dat noemen) heb ik daar gekocht. (dit is niet bij ons thuis hoor)
Verder nog leuke dingen voor de kerst dadelijk. Dus laat nu die sint maar komen, dan kan ie weer gaan en dan hup de kerstboom er in. Maar eerst sinterklaas...... ik kan bijna niet wachten (tot ie weg is)

2 opmerkingen:

Anita zei

Hahahaha......volgens mij........ben jij niet zo'n fan van die goedheiligman hihi.
Leuke lampies heb je gekocht!! Ja Arnhem is een hele leuke stad om te shoppen.
Nog effetjes vol houden hoor, het is zoooooooo 6 december.

Klaartje zei

hihi! ken het wel een beetje..... vind Sinterklaas ook kei leuk hoor, maar de kerstboom is zo gezellig! Dus 6 december......... :)