donderdag, oktober 11, 2007

Ik ben vandaag weer creatief bezig geweest. Op de website van Monique Landkroon http://www.m-scrapsite.nl/heb ik een heel leuk idee gezien om een molen te maken voor al je scrapbookspullen .(ook kant en klaar te koop hoor) Ze had 'm als tip op de website staan. Een lampenkap waar je de stof vanaf haalt en daar je spullen aan hangt. Monique had een heel mooi modern exemplaar, maar ik ben vandaag de kringloop winkel ingelopen en met een oerlelijke lamp naar buiten. Je zag de mensen denken dat iemand die lamp nog in huis wil. Eenmaal thuis heb ik de electriciteit er uit gehaald, de voet knalrose geschilderd en de kap "gemold". Ik vind het heel mooi geworden. Toch weer heel anders als Monique (niet in 2 lagen) maar ik ben er best trots op. Monique bedankt voor je tips.


3 opmerkingen:

Anita zei

SUPER idee!!!
Jij hebt wel wat met rose geloof ik he.
Leuk geworden en heel makkelijk.
Ik heb zelf de clip it up en heb er al mijn unmounted stempels aanhangen. Ook heeeeeeel erg makkelijk. Ik gebruik ze nu veel vaker dan toen ze nog in mappen zaten.

Klaartje zei

Wow! een slim idee! en het ziet er superleuk uit Lisetta!!

Nancy Dooren ~ Nans zei

He wat een gaaf idee!!!!